Pokaż oryg. numery wersetów1. | BUDNY.1574 | Bo nie ten jest Judem co na jawiu, ani to jest obrzezanie co na jawiu na ciele, ale kto wtajemnicy Judowin. | 2. | WUJEK.1923 | Albowiem nie ten jest Żydem, który jest na jawiu, ani to jest obrzezanie, które jest na jawiu na ciele; | 3. | RAKOW.NT | Abowiem nie on, który jest na jawiu, Żydem jest; ani ona która jest na jawiu na ciele, obrzeska jest. | 4. | GDAŃSKA.1881 | Albowiem nie ten jest Żydem, który jest Żydem na jawie, ani to jest obrzezka, która jest na jawie na ciele; | 5. | GDAŃSKA.2017 | Nie ten bowiem jest Żydem, kto jest Żydem na zewnątrz, ani nie to jest obrzezaniem, co jest na zewnątrz, na ciele; | 6. | JACZEWSKI | Nie ten jest żydem, kto nosi nazwę żyda, ani ten jest obrzezanym, kto ma obrzezane ciało; | 7. | SYMON | Bo nie ten jest żydem, kto nim jest zewnątrz: ani ten jest obrzezanym, kto nim jest zwierzchu na ciele: | 8. | MARIAWICI | Albowiem nie ten jest Żydem, który jest nim nazewnątrz, ani to jest obrzezanie, które jest nazewnątrz, na ciele, | 9. | DĄBR.WUL.1973 | Nie ten bowiem jest Żydem, który jest nim na zewnątrz, ani ten jest obrzezany, który jest nim jawnie, na ciele. | 10. | DĄBR.GR.1961 | Nie ten bowiem jest Żydem, który jest nim na zewnątrz; ani ten jest obrzezany, kto jest nim jawnie na ciele. | 11. | TYSIĄCL.WYD5 | Bo Żydem nie jest ten, który nim jest na zewnątrz, ani obrzezanie nie jest to, które jest widoczne na ciele, | 12. | BRYTYJKA | Albowiem nie ten jest Żydem, który jest nim na zewnątrz, i nie to jest obrzezanie, które jest widoczne na ciele, | 13. | POZNAŃSKA | Nie ten bowiem jest prawdziwym Żydem, kto jest nim na zewnątrz, ani nie to obrzezanie jest prawdziwe, które widać na ciele, | 14. | WARSZ.PRASKA | Nie jest bowiem Żydem ten, kto jest nim na zewnątrz, ani nie jest obrzezany ten, kto jest obrzezany na zewnątrz w swym ciele. | 15. | ŚLĄSKIE.TOW.BIB. | Bo nie jest to Żyd na jawie; ani nie to w jawności, na cielesnej naturze obrzezanie; | 16. | EIB.BIBLIA.2016.LIT | Żydem jest się właściwie nie przez to, co widać na zewnątrz. Również nie w tym, co widoczne na ciele, zamyka się sens obrzezania. | 17. | TOR.PRZ. | Żydem bowiem, nie jest się na podstawie tego co widać, ani obrzezanie nie jest tym co widać na ciele; |
|